Održan prijem za viškovske učenike koji su osvojili treće mjesto u projektu Digitalni učenički inkubator

Aurora Merle (8.a), Karlo Bortul (8.a), Emili Batista (8.a), Julija Cetina (8.b), Mateo Arapović (8.e), Patrik Host (8.e), Marta Sušanj (7.d), Vito Udovičić (7.a) i Manuela Krajina (6.b), učenici su Osnovne škole Sveti Matej koji su na nacionalnom digitalnom učeničkom inkubatoru osvojili visoko treće mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 400 eura za projekt Knjigoljupci čiji je cilj potaknuti na čitanje sve generacije.

Tim je povodom za učenike i njihove mentorice Ninu Dukić Srok i Jasminu Mamulu koja je osvojila i nagradu za najboljeg mentora inovatora, u Općini Viškovo održan prigodni prijem na kojem je općinska načelnica Sanja Udović čestitala članicama i članovima tima na izvrsnom uspjehu, a mentoricama zahvalila što već godinama mentoriraju viškovske učenike koji su još jednom pokazali svoju kreativnost i inovacije u razvoju projekata te su prepoznati kao budući poduzetni mladi ljudi koji će mijenjati budućnost. 

U ime deveteročlanog tima Vito Udovičić je rekao kako su u sklopu projekta „Knjigoljupci“ organizirali i održali niz čitalačkih radionica u koje se uključilo 50-ak učenika različite dobi gdje su čitali izabrane naslove te potom komentirali pročitano čime su nastojali razviti kulturu čitanja. Učenici su svoj projekt predstavili prije nekoliko dana pred stručnim žirijem na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, što nije bilo nimalo lako jer su projekte ocjenjivali poznati stručnjaci i uspješni poduzetnici.  

Digitalni učenički inkubator je projekt koji razvija kreativnost i poduzetništvo mladih iz cijele Hrvatske, a ove godine sudjelovalo je više od 900 učenika osnovnih i srednjih škola te preko 900 studenata koji pohađaju više od 120 fakulteta iz više od 20 zemalja Europe. Projekt potiče na kreativno promišljanje i osmišljavanje ideja i razvoja inovativnih projekata – kako bi aktivno razvijali nove generacije kreativaca i inovatora koji mijenjaju svijet. Učenici se formiraju u timove, razvijaju suradničko učenje te zajedničkim snagama doprinose razvoju projekta.